Διοικητικό Απολογισμός 2023

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2023

• ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

Τη χρονιά που πέρασε το Δ.Σ. του Ομίλου μας συνεδρίασε 18 φορές ενώ στην διακίνηση της αλληλογραφίας κατεγράφησαν 813 εισερχόμενες και 263 εξερχόμενες επιστολές.
Η οικονομική κατάσταση του ομίλου μας λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας μας και όχι μόνο που όλοι γνωρίζουμε στηρίζεται στους γονείς, στους φίλους και στους χορηγούς της πόλης μας.
Tο Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023 Ο Ναυτικός Όμιλος Καλαμάτας «Ποσειδών» και ο Σύλλογος Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών Καλαμάτας διοργάνωσε για 12η χρονιά το Κύπελλο Εθελοντή Δότη Μυελού των Οστών. Η διοργάνωση έγινε με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου, υπό την αιγίδα του Δήμου Καλαμάτας και σε συνεργασία με το Σύλλογο Δρομέων Υγείας Μεσσηνίας, μεταδίδοντας το μήνυμα του εθελοντισμού μέσω του αθλητισμού. Στον αγώνα διεξήχθη Διάπλους Μεσσηνιακού Κόλπου Κιτριές-Καλαμάτα 17nm από την ιστιοπλοϊκή ομάδα ΑΜΕΑ του Ναυτικού Ομίλου Καλαμάτας και του Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου. Επίσης διεξήχθησαν το απόγευμα αθλητική εκδήλωση κολύμβησης 750μ. & 1500μ. στο προλιμένα και αθλητική εκδήλωση δρόμου 5χμλ κατά μήκος του λιμένα της Καλαμάτας. Οι συμμετοχές και στα τρία αγωνίσματα ξεπέρασαν τις 250.
Όσον αφορά τις εγκαταστάσεις του Ναυτικού Ομίλου Καλαμάτας επισκευάσθηκαν οι κερκίδες καθώς έγιναν και άλλες παρεμβάσεις για τον καλλωπισμό του χώρου.

• ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ

Το 2023 για το Τμήμα Ιστιοπλοΐας του Ναυτικού Ομίλου ήταν μία πολύ επιτυχημένη χρονιά τόσο για την ιστιοπλοΐα τριγώνου όσο για την ιστιοπλοΐα ΑΜΕΑ.
Το Τμήμα Ιστιοπλοΐας ΑΜΕΑ πλέον απαριθμεί πέντε (5) αθλητές οι οποίοι είναι οι εξής: Δουράλας Βασίλειος, Στεφανούρης Αντώνης, Παναγόπουλος Παναγιώτης, Χαλούλος Μανώλης και Φώτης Καραχαλιος. Το Τμήμα στελεχώνεται από τον προπονητή Κακαλίκα Γεώργιο ο οποίος βοηθά εθελοντικά.
Οι αθλητές Ιστιοπλοΐας ΑΜΕΑ συμμετείχαν το 2023 στους εξής αγώνες:

• Παστρικάκεια 2023

Οι αγώνες διοργανώθηκαν στην Αθήνα στις 6-7/5 όπου συμμετείχαμε με δύο αθλητές τον Παναγιώτη Παναγόπουλο και τον Χαλούλο Μανώλη. Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν την διεξαγωγή αγώνων την πρώτη ημέρα το Σάββατο 6/5. Την Κυριακή 7/5 παρά τους δυνατούς ανέμους που επικρατούσαν στο Φαληρικό όρμο και παρά την έλλειψη εμπειρίας ο Μανώλης Χαλούλος τερμάτισε 2ος και στις τρεις ιστιοδρομίες και ο Παναγόπουλος Παναγιώτης τερμάτισε 4ος.

• 1ο Πανελλήνιο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα

Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σύλλογό μας στις 10-11/6/2023 στην μνήμη του αθλητή μας και αθλητή της ζωής Τύρου Ιωάννη. Υπήρχαν δύο κατηγορίες Hansa 303 και διπλό Hansa 303. Στην κατηγορία Hansa 303 ο αθλητής μας Χαλούλος Μανώλης κατέλαβε την 2η θέση και ο Παναγόπουλος Παναγιώτης κατέλαβε την 5η θέση. Στο διπλό Hansa 303 οι αθλητές μας Χαλούλος Μανώλης και Στεφανούρης Αντώνης κατέλαβαν την 3η θέση και οι Παναγόπουλος Παναγιώτης και Καραχάλιος Φώτης κατέλαβαν την 5η θέση.

• 32η Διεθνή Ιστιοπλοϊκή Εβδομάδα 2023

Ο αγώνας διεξήχθη στην Αθήνα και συμμετείχαμε στις κατηγορίες σκαφών τύπου Hansa 303 single και Hansa 303 double που έγινε στον Φαληρικό όρμο στις 6-9/11/2023. Στην αποστολή συμμετείχαν οι αθλητές Παναγιώτης Παναγόπουλος, Αντώνης Στεφανούρης και Χαλούλος Μανώλης. Στη κατηγορία Hansa 303 single ο Μανώλης Χαλούλος κατέλαβε την 2η θέση, ο Παναγιώτης Παναγόπουλος την 12η θέση και ο Αντώνης Στεφανούρης την 8η θέση. Στη κατηγορία Hansa 303 double οι Μανώλης Χαλούλος και Αλέξανδος Χόχωλης κατέλαβαν την 3η θέση, οι Παναγιώτης Παναγόπουλος και Γιώργος Κακαλίκας την 9η θέση και οι Αντώνης Στεφανούρης και Γιώργος Σπυρόπουλος την 5η θέση.

Η Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία μέσω του προγράμματος Blue Mediteraneo , αναγνωρίζοντας τη δυναμική και το έργο των στελεχών του Ναυτικού Ομίλου Καλαμάτας και κυρίως την προσπάθεια και τις επιτυχίες των αθλητών, προέβη στη παραχώρηση και 3ου νεότευκτου σκάφους κατηγορίας Hansa 303.
Η Εταιρεία Μοτοδυναμική έκανε χορηγία στο Τμήμα Ιστιοπλοΐας ΑΜΕΑ μία εξωλέμβια μηχανή για το φουσκωτό που συνοδεύει τους αθλητές. Επίσης το Δεκέμβριο του 2023 υπήρξε νέα χορηγία της Εταιρείας Μοτοδυναμική όπου παραχώρησε ένα βανάκι 9θέσιο στο Τμήμα Ιστιοπλοΐας για τους αθλητές τριγώνου και τους αθλητές ΑΜΕΑ.
Μέγα χορηγοί του τμήματος Ιστιοπλοΐας ΑΜΕΑ είναι το Ίδρυμα Γεωργίου και Βικτωρίας Καρέλια και η Μοτοδυναμική.
Όσον αφορά το Τμήμα Ιστιοπλοΐας Τριγώνου για το 2023 στα Optimist ήταν δέκα (10) αθλητές και στα ILCA4 έξι (6) αθλητές.
Συμμετείχαμε σε δύο διασυλλογικούς αγώνες και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Optimist U13 όπου οι αθλητές μας έκαναν καλές επιδόσεις και οι οποίοι είναι οι εξής:

• Open – Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 2023 Optimist U13 στις 18-22/4/2023 όπου διοργανώθηκε στη Καλαμάτα με 7 αθλητές optimist.
  • 37ο διασυλλογικό αγώνα του ΝΑΣΚ Αίολου στις 30/9 – 1/10 συμμετείχαμε με 7 αθλητές Optimist και 7 αθλητές ILCA4
  • 21ο διασυλλογικό αγώνα που διοργανώθηκε από το Ν.Ο. Λακωνίας στις 21-22/10 με 4 αθλητές Optimist και 4 αθλητές ILCA

Το Τμήμα Ιστιοπλοΐας το 2023 ανέλαβε νέος προπονητής ο Κομπότης Νικόλαος ο οποίος είναι και παλιός αθλητής του τμήματος.
Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους γονείς που μας εμπιστεύονται τα παιδιά τους και μας στηρίζουν, όλους τους θεσμικούς φορείς, τις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα το Ίδρυμα Γεωργίου και Βικτωρίας Καρέλια και τη Μοτοδυναμική για την στήριξή τους στο Τμήμα Ιστιοπλοΐας ΑΜΕΑ.
Έφοροι του Τμήματος Ιστιοπλοΐας είναι οι κ.κ. Σπυρόπουλος Γεώργιος και Ρούσσης Ιωάννης.

• ΤΜΗΜΑ ΣΚΑΚΙ

Α. ΓΕΝΙΚΑ

Το Σκακιστικό Τμήμα κατά το 2023 είχε μία πορεία επιτέλους ανοδική. Η ακαδημία μετά από το δύσκολο χρονικό διάστημα του Covid-19 μπήκε στην κανονική λειτουργία με μία δυναμική περίπου 80 παιδιών, ανάμεσά τους και παιδιά ΑΜΕΑ.
Επικεφαλής προπονητής – δάσκαλος και υπεύθυνος τεχνικός o Διεθνής Μαιτρ Θοδωρής Τσεκούρας και εθελοντές – συνεργάτες οι Μανώλης Μουτζούρης και Φίλιππος Παπαδημητρίου. Η εργατικότητα και η αγάπη των δασκάλων για τα παιδιά και το άθλημα έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Το τμήμα προέβη σε αγορά νέας οθόνης tv hdmi 52 ιντσών ώστε να υποστηρίζονται οι προπονήσεις με τον καλύτερο τρόπο. Επίσης νέο εκτυπωτή – φωτοτυπικό και 20 νέας τεχνολογίας ηλεκτρονικά χρονόμετρα. Με την βοήθεια εθελοντών του τμήματος κάναμε συντήρηση της αίθουσας (βάψιμο – καθάρισμα).
Έφορος του Τμήματος Σκάκι είναι η κα. Χατζηπαναγιώτου – Τσιάλα Τούλα.
Το Τμήμα λειτουργεί χάρη στην υποστήριξη των οικογενειών των αθλητών, των φίλων του αθλήματος, των θεσμικών φορέων, πολλών επιχειρήσεων του τόπου μας και κυρίως χάρη στην Χρυσή Χορηγία του κ. Στάθη Καρέλια. Τους ευχαριστούμε όλους για την στήριξή τους και την εμπιστοσύνη τους προς το Σκακιστικό Τμήμα του Ναυτικού Ομίλου Καλαμάτας.

Β. ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. Διοργανώσαμε στο χώρο μας σεμινάρια:
  • Για τους αθλητές του Ναυτικού Ομίλου Καλαμάτας
  • Για τους εκπαιδευτικούς της Α’βάθμιας Εκπαίδευσης, με την ένταξη του σκακιστικού αθλήματος στα μαθήματα διδασκαλίας των δημοτικών σχολείων.
  1. Διοργανώσαμε:
  • Πέντε (5) τουρνουά αρχαρίων
  • Πέντε (5) εσωτερικά τουρνουά blits
  • Επτά (7) rapid με διεθνή αξιολόγηση
  • Δύο (2) τουρνουά Open με πλήρεις παρτίδες και διεθνή αξιολόγηση

Γ. ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ – ΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ

1. Συμμετείχαμε στο Κύπελλο Ελλάδος 2024 και πήραμε την 3η θέση στην ΕΣΣΠΕΠ.
  2. Συμμετείχαμε στα Ατομικά Νεανικά της ΕΣΣΠΕΠ με δύο «μόνο» συμμετοχές και πήραμε 2 αργυρά μετάλλια.
  3. Διοργανώσαμε το 16ο Ατομικό Πρωτάθλημα Ανδρών – Γυναικών ΕΣΣΠΕΠ με μεγάλη επιτυχία και πήραμε διακρίσεις στην γενική κατάταξη και στις κατηγορίες έως 20, έως 18, έως 16, έως 14, έως 12, έως 10, έως 8 (χρυσά και αργυρά μετάλλια).
  4. Λάβαμε μέρος στο ΠΟΑ 2023 (προκριματικά για άνοδο στην Α’ Εθνική), όπου και στις γενικές σκακιέρες αγωνίστηκαν νέοι αθλητές της Ακαδημίας, ώστε να βελτιωθούν και να ετοιμαστούν για το μέλλον. Η απόδοση των Παίδων – Κορασίδων ξεπέρασε το 60%.
  5. Συμμετείχαν αθλητές μας στα Διεθνή open (α) Ικαρίας, (β) Καβάλας, (γ) Νίκαιας και (δ) Παλαιοχώρας.
    Οι διοργανωτές μας συνεχάρηκαν για το αγωνιστικό πνεύμα και το ήθος των αθλητών μας. Έφεραν βέβαια διακρίσεις και μετάλλια.
  1. Αθλητές μας που είναι φοιτητές σε Πανεπιστήμια της Αθήνας έλαβαν μέρος στο Ομαδικό Κύπελλο Αττικής «ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΙΚΟΣ» κατόπιν σύναψης φιλίας του τμήματός μας με τον Σκακιστικό Σύλλογο του Κορυδαλλού (συμμετείχαν τιμητικά εκτός συναγωνισμού).
  2. Στο χώρο μας είχαμε φιλική συνάντηση με την δεκαμελή ομάδα του 8ου Γυμνασίου Αχαρνών Αττικής, στα πλαίσια υλοποίησης Ευρωπαϊκού προγράμματος «Σκάκι και Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία».
  3. Διακρίσεις είχαν οι αθλητές μας:
    Αθανασόπουλος Θοδωρής, Πουλόπουλος Ηλίας, Βέκκος Χρήστος, Μαστορίδης Άγγελος, Κυριακόπουλος Νικόλας, Παπανικολόπουλος Δημήτριος, Κορομηλάς Θάνος, Νινιός Ηλίας, Νινιός Γιώργος, Κορδονούρης Γιώργος, Σπαντιδέα Ιφιανάσα, Βασιλοπούλου Άννα, Κουντούρη Χριστίνα, Διαμαντέας Πέτρος και Λούκα Μαριάνθη.
  1. Επίσης ιδιαίτερα τιμητικές διακρίσεις για τον Ναυτικό Όμιλο Καλαμάτας είχε η αθλήτριά μας WGM Μακροπούλου Μαρίνα η οποία (1) αναδείχθηκε Πρωταθλήτρια Ευρώπης και (2) κατέλαβε την 3η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Γυναικών.

Δ. ΤΕΛΙΚΑ

Έγινε μεγάλη προσπάθεια εκ μέρους αθλητών – προπονητών και υπεύθυνων του Σκακιστικού Τμήματος, ώστε να πλησιάσουμε την προ Covid19 αγωνιστική κατάσταση. Έχουμε πετύχει την συνεχή βελτίωση με την βοήθεια και των υποστηρικτών μας. Τους ευχαριστούμε όλους!!!

• ΤΜΗΜΑ ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ

Το κύριο χαρακτηριστικό της χρονιάς που πέρασε για το τμήμα υδατοσφαίρισης είναι η ανασυγκρότηση των τμημάτων υποδομής δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην προσέλκυση νέων παιδιών στις πολύ μικρές ηλικίες.
Αποτέλεσμα ήταν η ομάδα μας να είναι ανάμεσα στις δέκα ομάδες σε όλη την Ελλάδα που συμμετείχαν στην νέα κατηγορία Κ9 με τους μικρούς μας αθλητές να πραγματοποιούν εξαιρετικές εμφανίσεις στους Περιφερειακούς αγώνες που έγιναν στην Πάτρα. Παράλληλα σημαντική αύξηση είχαμε και στις ηλικίες 10 και 11 ετών δίνοντας την δυνατότητα και στα παιδιά αυτής της ηλικίας να συμμετέχουν στην κατηγορία Κ11 κερδίζοντας πολλές εμπειρίες. Ο αριθμός των αθλητών σε όλες τις κατηγορίες αυξήθηκε αφού το 2023 η δύναμη των αθλητών μας έφθασε τα 140 παιδιά σημειώνοντας αύξηση 25% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Το τμήμα υδατοσφαίρισης για το 2023 συμμετείχε:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ:

Α’ Φάση Παίδων Πάτρα 14-16/1 (προκρίθηκε στην επόμενη φάση)

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ:

ΜΑΪΟΣ:

Α’ Φάση 1ος γύρος Β’ Εθνικής Ανδρών Ιωάννινα 6-7/5

ΙΟΥΝΙΟΣ:

Β’ Φάση Μίκρο Κ9 Πάτρα 17/6(1η θέση στην Περιφέρεια)

Β’ Φάση Προ Μίνι Παίδων Κ11 Καλαμάτα 22-23/6

ΙΟΥΛΙΟΣ:

Α’ Φάση 2ος Γύρος Β’ Εθνικής Ανδρών Καλαμάτα 1-2/7 (προκρίθηκε στην τελική φάση)

ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ Β’ Εθνικής Ανδρών Ν. Σμύρνη 14-16/7

Παράλληλα διεξήχθησαν φιλικές συναντήσεις σε όλες τις κατηγορίες τόσο στην πόλη μας όσο και εκτός για την καλύτερη προετοιμασία των αθλητών μας με τις ομάδες του ΝΟ Πατρών, ΝΕ Πατρών, Ζακύνθου, ΝΟ Ναυπλίου, ΠΑΟ , Μίλωνα, ΓΣ Ηλιούπολης, Πανιώνιο, Ροή, Νηρέα Χαλανδρίου, Τρίτωνα Αμαρουσίου, ΑΟ Πετρούπολης, ΑΕ Χαϊδαρίου.

Επικεφαλής προπονητής και προπονητής της ανδρικής ομάδας είναι ο Μπακολιάς Στάθης και προπονητές στα τμήματα υποδομών είναι ο Ντι Μπενεντέττο Αλέξανδρος και Λαγοπάτης Παναγιώτης ενώ στην Αθήνα τις προπονήσεις της ανδρικής ομάδας συντονίζει ο πρώην παίκτης της ανδρικής ομάδας Κουνάδης Χριστόφορος.
Σημαντική βοήθεια στο τμήμα δίνουν οι έφοροι του τμήματος, Εξηνταβελώνη Λυδία και Λαγούδης Νίκος.

• ΤΜΗΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ:

2η ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (ΠΑΤΡΑ 14/1/2023)

Συμμετείχαν 23 κολυμβητές –τριες.

2η ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (ΠΑΤΡΑ 14/1/2023)

Συμμετείχαν 21 κολυμβητές –τριες κατακτώντας 27 μετάλλια (8 χρυσά – 13 αργυρά – 6χάλκινα).

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ:

ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ν. ΕΛΛΑΔΟΣ Ε-Ν/Π-Κ (ΟΑΚΑ 3-5/2/2023)

Συμμετείχαν 9 κολυμβητές –τριες. Ο Κορομπόκης Βασίλειος-Μάριος στους Παίδες κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στα 50ΕΛ, ενώ ήταν 5ος στα 100 και 200ΕΛ. Ο Σπυρόπουλος Αριστείδης στους Παίδες ήταν 6ος στα 800ΕΛ, 8ος στα 400 και 1500ΕΛ. Η Μαρούλη Βαλεσία στις Κορασίδες ήταν 7η στα 50ΠΕΤ και 8η στα 50ΕΛ και 50ΥΠ και η Σκουράκη Κων/να στην ίδια κατηγορία 16η στα 800ΕΛ. Στο αγώνισμα 4Χ100ΕΛ mixed η ομάδα του Ναυτικού Ομίλου Καλαμάτας με τους Κορομπόκη, Σπυρόπουλο, Πολυχρονοπούλου Άρτεμις και Σκουράκη ήταν 8οι.
Στην βαθμολογία στους Παίδες ο Ναυτικός Όμιλος Καλαμάτας ήταν 11ος με 83 βαθμούς, στις Κορασίδες 21ος με 42 βαθμούς. Στην γενική βαθμολογία με 125 βαθμούς ήταν 11ος σε 64 σωματεία που βαθμολογήθηκαν (5ος επαρχιακός σύλλογος).

ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ν. ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΠ, ΠΚ ΑΒ (ΟΑΚΑ 10-12/2/2023)

Συμμετείχαν 20 κολυμβητές –τριες. Στην κατηγορία ΠΠ Β ο Μυτσκίδης – Τεριζάκης Γιάννης κατέκτησε 1 χρυσό στα 50ΕΛ, 1 αργυρό στα 50ΥΠ και 1 χάλκινο στα 100ΕΛ. Ο Κολιοφούτης Ίωνας ήταν 4ος στα 50ΕΛ, 5ος στα 50ΠΕΤ και 6ος στα100ΕΛ. Ο Κασιδάκης Κων/νος-Ιάσονας στα 100ΠΡ ήταν 6ος και 4ος στα 50, 200ΠΡ. Ο Τζοβάρας Νικόλαος στα 50ΕΛ κατετάγη 7ος, στα 200ΕΛ 9ος και στα 100ΕΛ 10ος. Ο Λούκος Βαγγέλης-Παναγιώτης ήταν 9ος στα 200ΕΛ, 11ος στα 50ΕΛ, 12ος στα 100ΕΛ. Ο Δημητρακόπουλος Γιώργος ήταν 11ος στα 50, 100ΠΡ και 14ος στα 200ΠΡ και ο Μιχαλόπουλος Σταύρος 13ος στα 50ΥΠ. Ο Λαγωνικάκος Παναγιώτης 13ος στα 100ΕΛ και 14ος στα 50ΕΛ.
Στα κορίτσια η Μητροπούλου Ευαγγελία κατετάγη 4η στα 400ΕΛ και 5η στα 200ΕΛ. Η Σκούντζου Σπυριδούλα κατετάγη 8η στα 800ΕΛ και 14η στα 400ΕΛ ενώ η Πολυχρονοπούλου Αριάδνη-Σταυρονίκη ήταν 15η στα 50ΕΛ και 50ΥΠ. Στο αγώνισμα 4Χ100ΕΛ ΠΠΒ ο Ναυτικός Όμιλος Καλαμάτας ήταν 1ος με τους Κολιοφούτη, Λαγωνικάκο, Κασιδάκη, Μυτσκίδη-Τεριζάκη.
Στα 4Χ100ΕΛ ΠΠΑ ο Ναυτικός Όμιλος Καλαμάτας κατετάγη 7ος με τους Λούκο Β., Κουρέα Β., Λούκο Κ., Τζοβάρα Ν. Στα 4Χ100ΜΟ ΠΠΒ ο Ναυτικός Όμιλος Καλαμάτας κατέλαβε την 6η θέση με τους Μυτσκίδη-Τεριζάκη, Δημητρακόπουλο, Κασιδάκη, Κολιοφούτη.
Στην βαθμολογία στους ΠΠ Β ο Ναυτικός Όμιλος Καλαμάτας ήταν 4ος με 212 βαθμούς στις ΠΚ Β ο Ναυτικός Όμιλος Καλαμάτας με 17 βαθμούς ήταν 30ος και στην γενική 10ος με 229 βαθμούς ανάμεσα σε 66 σωματεία που βαθμολογήθηκαν (2ος επαρχιακός σύλλογος). Στις ΠΚ Α 28ος με 27 βαθμούς, στους ΠΠ Α 17ος με 62 βαθμούς, ενώ στην γενική ΠΠ/ΠΚ Α 24ος με 89 βαθμούς σε 63 σωματεία που βαθμολογήθηκαν.

ΜΑΡΤΙΟΣ:

ΕΑΡΙΝΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (ΠΑΤΡΑ 18/3/2023)

Συμμετείχαν 23 κολυμβητές –τριες και κατέκτησαν 40 μετάλλια (10 χρυσά – 19 αργυρά – 11 χάλκινα).

ΑΠΡΙΛΙΟΣ:

ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΟΙΞΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΝΟΠ (ΠΑΤΡΑ 8-9/4/2023)

Συμμετείχαν 23 κολυμβητές –τριες αγωνιστικών κατηγοριών κατακτώντας 25 μετάλλια (9 χρυσά – 10 αργυρά – 6 χάλκινα).

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΛΥΚΕΙΩΝ (ΒΟΛΟΣ 17/4/2023)

Συμμετείχε ο Κορομπόκης όπου στα 100ΕΛ κατέκτησε την 5η θέση.

ΜΑΪΟΣ:

6ο ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΠΥΡΟΥ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ 29-30/4/2023)

Συμμετείχαν 34 κολυμβητές –τριες κατακτώντας 14 μετάλλια (3 χρυσά – 9 αργυρά – 2 χάλκινα).

6ο ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΠΥΡΟΥ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ 29-30/4/2023)

Συμμετείχαν 28 κολυμβητές –τριες κατακτώντας 25 μετάλλια (9 χρυσά – 10 αργυρά – 6 χάλκινα).

GRAND PRIX ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ (ΟΑΚΑ 5 -7/5/2023)

Συμμετείχαν 3 κολυμβητές -τριες.

ΙΟΥΝΙΟΣ:

1η ΘΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ 17/6/2023)

Συμμετείχαν 32 κολυμβητές -τριες.

1η ΘΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ 17/6/2023)

Συμμετείχαν 35 κολυμβητές -τριες κατακτώντας 43 μετάλλια (14 χρυσά – 13 αργυρά – 16 χάλκινα).

ΘΕΡΙΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (ΠΑΤΡΑ 30/6 – 1/7/2023)

Συμμετείχαν 21 κολυμβητές –τριες κατακτώντας 36 μετάλλια (11 χρυσά -14 αργυρά – 11 χάλκινα).

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ (ΠΑΤΡΑ 30/6 – 1/7/2023)

Συμμετείχαν 28 κολυμβητές –τριες κατακτώντας 64 μετάλλια (21 χρυσά – 26 αργυρά – 17 χάλκινα).
Στην βαθμολογία η ομάδα στους άνδρες με 388 βαθμούς ήταν 1η, στις γυναίκες με 211 βαθμούς 2η και στην γενική 1η με 549 βαθμούς και αναδείχθηκε πρωταθλήτρια ομάδα της περιφέρειας.

ΙΟΥΛΙΟΣ:

2ο ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ JUNIOR (ΚΑΛΑΜΑΤΑ 9/7/2023)

Συμμετείχαν 100 κολυμβητές – τριες 7-8 ετών.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (ΟΑΚΑ 13-16/7/2023)

Συμμετείχαν 18 κολυμβητές –τριες. Οι αθλητές μας είχαν παρουσία σε 18 τελικούς και σε 19 ημιτελικούς. Ο Μυτσκίδης-Τεριζάκης Γιάννης κατέκτησε την 2η θέση στα 50ΕΛ και την 3η θέση στα 100ΕΛ ΠΠΒ και 5ος στα 200ΕΛ. Στα ομαδικά αγωνίσματα οι σκυταλοδρομίες 4Χ100ΕΛ ΠΠΒ και 4Χ100ΜΟ (Κολιοφούτης, Λαγωνικάκος, Κασιδάκης, Μυτσκίδης-Τεριζάκης) κατέκτησαν την 2η θέση, όπως και στα 4Χ200 ΠΠΒ με τους Κολιοφούτη, Λαγωνικάκο, Λαγοπάτη, Μυτσκίδη-Τεριζάκη.
Στα ατομικά αγωνίσματα σε τελικούς συμμετείχαν οι Κορομπόκης (ΠΑΙΔΩΝ) 50ΠΕΤ (5ος), 50ΕΛ (4ος), 200ΕΛ (8ος), Τζοβάρας (ΠΠΑ) 50ΠΕΤ (5ος), 200ΕΛ (7ος), Κολιοφούτης 50, 100ΠΕΤ (6ος), 50ΕΛ (7ος), Δημητρακόπουλος (ΠΠΒ) 50ΠΡ (7ος), Κασιδάκης (ΠΠΒ) 200ΠΡ (8ος), Μαρούλη (ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ) 50ΥΠ (8η), Μητροπούλου (ΠΚΑ) 400ΕΛ (6η). Σε ημιτελικούς συμμετείχαν: (ΠΑΙΔΩΝ) Κούρος 50ΠΕΤ (13ος), 50ΥΠ (14ος), Σπυρόπουλος 200ΕΛ (10ος), 400ΕΛ (12ος). (ΠΠΑ) Τζοβάρας 50ΕΛ (9ος), Λούκος Β. 200ΕΛ (9ος), (ΠΠΒ) Λαγωνικάκος 100ΕΛ (9ος), 50ΕΛ (10ος), 200ΕΛ (11ος), Κασιδάκης 100ΠΡ (10ος), 50ΠΡ (11ος), (ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ) Μαρούλη 50ΠΕΤ (12η), 50ΕΛ (16η), (ΠΚΑ) Μητροπούλου 200, 800ΕΛ (9η), (ΠΚΒ) Πολυχρονοπούλου Αριάδνη 100ΕΛ (10η), 50ΕΛ (12η), Σκούντζου 200ΕΛ (14η), 400, 800ΕΛ (16η).
Στην βαθμολογία Παίδων, Παμπαίδων ΑΒ ο Ναυτικός Όμιλος Καλαμάτας με 321,5 βαθμούς ήταν 7ος (2ος επαρχιακός σύλλογος σε 99 σωματεία που βαθμολογήθηκαν), στις Κορασίδες, Παγκορασίδες ΑΒ 41 η με 61 βαθμούς και στην Γενική Π, ΠΠ ΑΒ, Κ, ΠΚ ΑΒ 44ος με 382,5 βαθμούς ήταν 13ος (3ος επαρχιακός σύλλογος) μεταξύ 115 σωματείων που βαθμολογήθηκαν.

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ:

3η ΓΙΟΡΤΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΜΙΚΡΩΝ ΚΟΛΥΜΒΗΤΩΝ (ΑΡΓΟΣ 12/11/2023)

Συμμετείχαν 35 κολυμβητές –τριες .

1η ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (ΠΑΤΡΑ 25/11/2023)

Συμμετείχαν 28 κολυμβητές –τριες .

1η ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ 25/11/2023)

Συμμετείχαν 19 κολυμβητές –τριες όπου κατέκτησαν 21 μετάλλια (9 χρυσά – 7 αργυρά – 5 χάλκινα)

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ:

30ο ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ (ΠΑΤΡΑ 9-11/12/2023)

Συμμετείχαν 20 κολυμβητές –τριες κατακτώντας 28 μετάλλια (7 χρυσά – 12 αργυρά – 9 χάλκινα).

ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ (ΠΑΤΡΑ 9-11/12/2023)

Συμμετείχαν 26 κολυμβητές –τριες κατακτώντας 14 μετάλλια (5 χρυσά – 6 αργυρά – 3 χάλκινα).

Οι κολυμβητές μας το 2023 συμμετείχαν σε 21 αγώνες και κατέκτησε συνολικά 347 μετάλλια (108 χρυσά – 144 αργυρά – 95 χάλκινα).
Η ομάδα παραμένει η καλύτερη κολυμβητική ομάδα του νομού και εκπροσωπεί επάξια τον όμιλο, τη πόλη μας και το νομό σε πανελλήνιο επίπεδο. Επίσης οι επιδόσεις αρκετών παιδιών σε όλες τις κατηγορίες (προαγωνιστικά, αγωνιστικά) συγκαταλέγονται στις κορυφαίες επιδόσεις της κατηγορίας τους.
Επικεφαλής προπονητής του τμήματος είναι ο Μπακολιάς Στάθης.
Αγωνιστική ομάδα (Μπακολιάς, Λαγοπάτης)
Προαγωνιστική ομάδα (Λαγοπάτης Παναγιώτης, Μπακολιάς Στάθης)
Στόχος του τμήματος είναι να αγαπήσουν τα παιδιά το κολύμπι και την υγιή άθληση, καθώς και να προσφέρει, την απαιτούμενη υποστήριξη σ’ αυτά που έχουν τις δυνατότητες να διακριθούν μέσα από τη κολύμβηση κάνοντας πρωταθλητισμό.
Στο τμήμα κολύμβησης το 2023 αθλήθηκαν περίπου 850 παιδιά.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το τμήμα, ιδίως τα αγωνιστικά τμήματα που προπονούνται 14:30-17:00 είναι η έλλειψη χώρου, αφού τα 40 παιδιά της αγωνιστικής, που συνεχώς αυξάνονται έχουν 3 διαδρομές για να κολυμπήσουν και η αδυναμία προπόνησης κάθε Σάββατο.

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ MASTERS

Την πρώτη του συμμετοχή σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Masters 3-4/6 στο ΟΑΚΑ είχε η νέα κατηγορία του Τμήματος Κολύμβησης του Ομίλου. Το κίνημα των βετεράνων κολυμβητών, που στο εξωτερικό γνωρίζει εδώ και δεκαετίες μεγάλη ανταπόκριση, έτσι και στην χώρα μας συνεχώς κερδίζει όλο και περισσότερους υποστηρικτές δίνοντας την δυνατότητα τόσο σε παλαιότερους κολυμβητές να συνεχίσουν να βιώνουν τα συναισθήματα που ένοιωθαν στα παιδικά τους χρόνια μέσα από την αγωνιστική δράση άλλα και σε ανθρώπους που αν και σε μικρότερη ηλικία δεν ασχολούνταν με την αγωνιστική κολύμβηση αλλά έχουν επιλέξει την κολύμβηση ως την κύρια δραστηριότητα για βελτίωση της φυσικής τους κατάστασης να συμμετέχουν σε αγωνιστικές δραστηριότητες βιώνοντας νέες προκλήσεις. Ο Ναυτικός Όμιλος Καλαμάτας μέσα από το τμήμα των βετεράνων κολυμβητών θέλει να δώσει την δυνατότητα σε παλαιότερους κολυμβητές του, ανεξαρτήτου ηλικίας να συνεχίσουν την κολύμβηση, απολαμβάνοντας τα οφέλη της άσκησης στο νερό, να βιώσουν και πάλι νέες αγωνιστικές συγκινήσεις, περνώντας παράλληλα το μήνυμα στους νεότερους αθλητές μας ότι η κολύμβηση δεν έχει ηλικία!!!
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Masters τα αποτελέσματα των αθλητών μας είναι:

Κατηγορία 45-49 ετών

Λαγοπάτης Παναγιώτης 50ΥΠ (1ος), 50ΠΕΤ (1ος)

Λαγούδης Νίκος 100ΕΛ (2ος), 50ΕΛ (3ος), 50ΥΠ (6ος)

Λούκος Πέτρος 50ΕΛ (1ος), 50ΠΕΤ (1ος)

Κατηγορία 25-29 ετών

Καραχάλιος Γιάννης 50ΕΛ (11ος)

Στα ομαδικά αγωνίσματα στην Κατηγορία Γ’ στα 4Χ50ΕΛ η ομάδα μας τερμάτισε στην 4η θέση και στα 4Χ50ΜΟ κατέλαβε την 5η θέση.
Οι προπονήσεις του τμήματος διεξάγονται καθημερινά στις ώρες κοινού με υπεύθυνη προπονήτρια την κα. Άννα Καίσαρη.
Έφοροι των τμημάτων είναι οι κα. Τσάκωνα Βάσω, ο κος. Καίσαρης Δημήτριος και ο κος. Λαγούδης Νίκος

• ΤΜΗΜΑ ΤΡΙΑΘΛΟΥ

Το νεοσύστατο Τμήμα Τριάθλου έκανε τα πρώτα του βήματα, με τον αθλητή Τζοβάρα Νίκο να συμμετέχει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τριάθλου Sprint Distance Ανδρών – Γυναικών, AGE GROUP που διεξήχθη 24/9 στην παραλία της Αναβύσσου. Για την ιστορία ο αθλητής αγωνιζόμενος στην κατηγορία 45-49 ετών κατέλαβε την 7η θέση. Η δημιουργία του Τμήματος Τριάθλου προέκυψε μέσα από την ανάγκη του ανθρώπου να ασκηθεί στο φυσικό περιβάλλον. Η αύξηση τον “outdoor activities” παγκοσμίως ως ανάγκη να έρθει ο σύγχρονος άνθρωπος πιο κοντά στο φυσικό του περιβάλλον και σε συνδυασμό με τις ιδανικές συνθήκες που υπάρχουν στην πόλη μας συνετέλεσε στην δημιουργία του τμήματος Τριάθλου, ενός αθλήματος που συνδυάζει την κολύμβηση, την ποδηλασία και το τρέξιμο. Παράλληλα θεωρούμε ότι λόγω των εξαιρετικών συνθηκών τέλεσης αγώνων τριάθλου στην πόλη μας το τρίαθλο μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση του αθλοτουρισμού προσφέροντας πολύπλευρα οφέλη στην ανάπτυξη της πόλης μας. Με το τρίαθλο μπορούν να ασχοληθούν άτομα ανεξαρτήτου ηλικίας. Τα οφέλη για την σωματική και ψυχική υγεία των ατόμων που αθλούνται στο φυσικό περιβάλλον είναι πολλαπλά συμβάλλοντας σημαντικά στην βελτίωση της ποιότητας ζωής.
Προπονητής του τμήματος είναι ο κ. Λαγοπάτης Παναγιώτης.